1700-550-456 ☏

נוהל פריקת דלק

פריקת דלק הינה פעולה שוטפת והכרחית על מנת למנוע אירועים בטיחותיים  ומחלוקות בין מכלית  הניפוק ללקוח .
ישנן מספר פעולות ובדיקות שיש לבצע ולוודא לפני ואחרי תחילת תהליך הפריקה:
– בדיקת מלאי מיכל הסולר באתר הלקוח –יש לוודא שהמכל מפולס ומודדים עם מדיד לפי מידת סנטימטרים אין להסתמך על מונה מצוף !
– בדיקת תקינות המכל וידוי שיש פתח אויר פתוח
– יש לעדכן את הנהג  בבדיקה ואף להציע לו שיבדוק ביחד עם הלקוח את מלאי המכל
– ברגע קבלת המכלית יש לבדוק את תעודות העמסה של הנהג –יש לשים לב לתאריך וזמן העמסה וסוג המוצר
–  ברגע שהנהג מתחבר לצינורות הניפוק יש לשים לב שמונה המכלית מאופס ולאחר מכן יש לאשר לנהג להפעיל את משאבת המכלית
– אין לעזוב את המכלית במהלך התדלוק
–  יש לשים לב שכל הפתחים באתר הלקוח ננעלים \ונסגרים על מנת למנוע נזילה לאחר התדלוק
– לפני חתימה על תעודת המשלוח  יש לגשת למכל ולבצע את אותה הבדיקה לפי הסעיף הראשון
– לאחר בדיקת המכל ווידוי על תקינות המלאי ובדיקה נוספת בנקודות הניפוק יש לחתום על תעודות המשלוח
– יש לחתום על כל העתק תעודה בנפרד ולקחת את ההעתק האחרון
חשוב לזכור!
– חישוב קיבולת מכלים מרובעים :אורך*רוחב*גובה=קיבולת.
– חישוב קיבולת מכלים עגולים הוא חישוב שונה.
– יש לשים לב לפילוס המכל כל סטייה של ס"מ יכולה לשנות באופן משמעותי את המלאי במדיד.
– אין להסתמך על מדיד צף המדידה הנכונה ביותר הינה בדיקת ס"מ של המלאי הקיים  במיכל
– בתדלוק ישיר לכלים יש לבצע את אותו נוהל.
– בכל בעיה\תקלה\יש לעצור מיידית את הפריקה ולפנות לחדר המשלוחים.